släpp in solen, skaka av dig dina sorger och bekymmer

Idag var jag hemma från skolan. Följde med mor och inhandlade varor.
Vi försökte hitta en iPod Nano till mig, men icke då,
den modellen fanns ingenstans.

På eftermiddagen gick jag och Nadja till Kajsa
och stekte bakom hennes hus.
Solen hade nästan försvunnit vid den tiden,
men vi brydde oss inte. Låg där i våra bikinis och var lyckliga.
Kajsa spottade små syrenblommor på oss.
Sommaren är lätt här nu!
Myspys.

Satt och pratade med folk på msn nyss.
Adam skickade en ljudfil till mig,
där en pojke på fem år berättade en saga.

"Då sa prinsessan; Vad gör du?
Ska du halshugga mig eller ska du gå på café med mig? "
Ja, där fick ni en inblick i sagan.
(Han jobbar på dagis, Adam)

Här en är bild på fagraste Kajsa.
302268-92

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Det finns ord som kan beskriva våran lila stund på min baksida t.ex. trevlig & rolig, men när det gäller bilden på mig så finns det inga...

2008-06-03 @ 17:40:26
URL: http://ajsela.blogg.se
Postat av: sofia

haha, alltid lika fyndiga kommentarer kajsa :)
du är snyggve på bilden, deal with it!

2008-06-03 @ 19:24:42
URL: http://grain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0