take me on a trip upon your magic swirlin' ship

Nu var det sommarlov. Känns ju skönt.
Fick dessvärre ingen sprudlande känsla i kroppen,
som annars brukar infinna sig.

Avslutningen var inte speciellt märkvärdig.
Vi kom till skolan, fick betygen, satt och pratade lite om vad Stefan
ätit till middag och gick därefter ner till aulan där det vart lite sång.
Finito.

Mina betyg är verkligen inte värda att nämnas.
I trean kommer jag förmodligen isolera mig
från omvärlden och plugga som en bäver.
Som en bekant undrade idag; Vad hände med dina MVG'n, Sofia?
Det kan man fråga sig.

Klantig som jag är glömde jag självklart nycklarna någonstans i skolan
(sista dagen!).
Fick spendera eftermiddagen hemma hos Nadja.
Vilket var trevligt. Vi degade i hennes soffa, hon klippte mitt hår
och vi gav oss sedan ut på en inlines-runda.
Konditionen är inte på topp, kan vi konstatera.

Den här sången, den är vacker.
B. Dylan i mitt hjärta.

Hey! Mr. Tambourine Man, play a song for me,
I'm not sleepy and there is no place I'm going to.

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Dina nycklar har något emot dig ;P



Synd att det ska regna idag, kanske får ta den där inlines rudan en annan dag.



2008-06-11 @ 12:02:27
URL: http://ajsela.blogg.se/
Postat av: nadja

jadu, hammuddi kan ju komma med bra saker ibland :P



it was a pretty najs day

2008-06-11 @ 13:09:05
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0