hear the music fill the air

Tämligen skön dag idag. Vaknade runt två (?)
och gick ut på en promenad med syster.
Vi återlämnade böcker till biblioteket och kirrade godis.

Till min förvåning kom Mario förbi (framåt kvällen)
för att prata lite. Trevlans.
Sen har jag bara tagit det lungt, legat framför tv:n och latat mig.

Grats till snyggaste Shnas, som fyller 18 idag!

Imorgon, vad händer då?
HÅKAN HELLSTRÖM. Äntligen.
Hade helt och hållet glömt bort att det var nu på fredag,
trots det faktum att jag längtat i flera månader.

Förlåt förlåt Amna att vi inte kan ses,
jag hade sett fram emot det också, massor.

Kommentarer
Postat av: Shnas

tack sofia! :)

2008-06-13 @ 00:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0