visst känns det fint att vara vid liv en dag till?

Ska välan sätta igång och berätta om nyårsfirandet.
Visserligen känns ämnet redigt uttjatat,
därför ska jag försöka berätta kortfattat.

Kvällen började med att vi åt middag och förfestade hos Kajsa
(som tidigare nämnt).
Grabbarna grus gjorde oss sällskap, vilket var trevligt.

Innan tolvslaget gick vi ut, utan destination.
Jag och Poppi åkte först och lämnade deras cross i garaget,
sedan mötte vi upp resten av gänget.
Alla var dessvärre inte överens om var vi skulle bege oss,
därför splittrades vi. Jag åkte till Haninge med Kajsa och Lelle.
Mina nya skor gick sönder och till råga på allt började det snöa/hagla.
Det slutade med att vi såg fyrverkerier och skålade,
samtidigt som vi frös häcken av oss.

Tämligen dragna åkte vi hem och lade oss på golvet i Kajsas hall.
Hon grät och jag skrattade, utan anledning.
Hur det såg ut kan ni kanske föreställa er.

Efter ett tag kom Anela (hon var en av dem som stannat kvar i Jordbro).
Vi satt inne i ett par timmar och bestämde oss sedan för att åka till Tungelsta,
där det var fest.
Efter att ha kommit fram stod vi där ett tag och väntade på Albin,
som inte dök upp. Det var då ännu kallare (opepp) och vi tog istället bussen hem.

I slutändan blev allting riktigt lyckat.
Ett bevis på att man egentligen inte behöver göra
någonting märkvärdigt för att ha kul.
Vad kunde ha varit bättre än att möta det nya året 
tillsammans med några av sina absolut bästa vänner?

(Det där med "kortfattat" gick ju käpprätt åt helvete, men what to do?
Har inte ens berättat hälften av allting, ju)

Nu måste jag onekligen sova.


Kommentarer
Postat av: kaajssa

Du har så rätt! Jag tycket att varan kväll var mycket lyckad ;D

2008-01-02 @ 16:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0