så länge som jag kan komma ihåg, har det funnits ett klister som fastnat på mig

Imorse försov jag mig rejält, så pass mycket
att jag inte åkte till skolan, överhuvudtaget.
Sömnen var välbehövd.
Efter att ha druckit en stor soyalatte var jag effektiv
och tvättade kläder, samt städade.

Var även inne på HM's hemsida och kikade.
Såg att de har en ny kampanj på gång (Fashion Against AIDS).
Kollektionen består av tröjor som diverse kändisar designat,
denna släpps den 31 januari.
Personligen funderar jag på att införskaffa tanktoppen,
designed by Rufus Wainwright.

image43

Nadja ringde tidigare idag och frågade om jag ville komma över
och se I am legend ikväll.
So, that's what I'm going to do.

Ha en härlig helg nu, allihop.

Kommentarer
Postat av: Nadja

ojojoj vad du vart effektiv då :P tvättade kläder o grejer hehe

2008-01-26 @ 01:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0