rubriktorka

Kvällen hos Nadja var riktigt trevlig.
Vi satt till att börja med i köket, drack cola och samtalade
om allt och ingenting. Anela hade på sig sina
superfina bamboo-örhängen och jag blev avundsjuk.
Därav fick jag låna dem resten av kvällen.

Jag och Kajsa ockuperade dessutom datorn
och beställde ett varsitt par (från cocoo.se),
jag mellanstora runda och Kajsa hjärtformade.
Hoppas att jag får hem dem innan mina pengar tar slut
(de kostar nämligen 145 pix + 50 kronor i postförskottavgift ).
Fast det är definitivt värt det.

image49

Som tidigare nämnt såg vi I am legend, med Will Smith i spetsen.
Den var riktigt bra, fast annorlunda.
Efter filmen pratade vi lite mer och spelade Guitar Hero 3, Legends of Rock.

Imorgon ska jag iväg till staden en sväng.
Framåt kvällen ska Fabian firas (fest) och
efter det ska vi ha en "get together", hemma hos Kajsa.

Nu ska jag se 28 dagar senare.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Nadja

ja det var riktigt trevligt :)

2008-01-26 @ 01:31:07
Postat av: kaajssa

Vi kommer att bli så jävla heta i örhängerna ;)
men alltså jag hoppas att det löser sig med frakten!

Sry att det inte blev någon visit till huvudstaden, men vi kanske kan åka imorn ?

2008-01-26 @ 12:09:12
Postat av: amna

whoa, 28 dagar senare OCH uppföljarn är asbra. hjärta på dem.

2008-01-27 @ 21:00:06
URL: http://handwriting.blogg.se
Postat av: caroline

tjena :) haha, älskar scrubs asså :)
jag har dock inte bloggat på ett bra tag nu, men det kommer snart :)

2008-01-28 @ 07:30:27
URL: http://livstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0