kling, boom

Kom hem från skolan, för ett litet tag sedan.
Bussresan var tämligen obehaglig.
Ett irriterande pip utlöste och chauffören talade om
att motorn börjat koka. Vi passagerare fick evakuera bussen.
Självfallet fick jag panik, eftersom jag fick för mig
att det skulle explodera (jag överreagerade, en aning).

Skoldagen i sig var slapp.
Vi satt i princip bara nere i caféet och "brainstormade".
Sedan hade vi Engelska B, med Sune.

Det börjar bli dags att välja individuellt val nu.
Jag är inte helt säker på vilka kurser jag ska välja,
men det blir förmodligen Ensamble B samt Digitalt skapande.

Bamboo-örhängena har kommit nu, woho!
Ska alldeles stax iväg och hämta dem, tillsammans med A och K.
Därefter ska vi promenera.

Den nya serien, Gossip Girl, kör igång idag. Någon som ska se den?

Kommentarer
Postat av: madde

Jag gjorde, jag har ju läst boken och trodde hon Serena skulle vara skitsnygg, men det var hon ju inte? Besvikelse! Alla andra var typ sötare.

2008-01-29 @ 21:39:17
URL: http://missknox.blogg.se
Postat av: kaajssa

haha och sen sitter nadja kvar också :'D
aa men jag ska nog också ta digitaltskapande :P jag tror att det kan vara kul!
alltså gud vad glad jag e för att örhängerna kom, jag vill inte ta av mig dom!! haha
kram

2008-01-30 @ 07:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0