I've got my eye on the score

Sitter här och känner mig sjukt speedad,
händerna skakar och benen vill ut och springa maraton.
Det måste bero på dagens koffeinintag.

 

Åkte, onödigt nog, till skolan imorse.
Missade svensk-lektionen och fick reda på att multimedian var inställd.
Efter att Nadja ätit färdigt sina potatisbullar
mötte vi upp Kajsa och tog oss till Haninge Centrum.
Jag ville se om Fashion Against Aids kollektionen
(som släpptes idag) var tillgänglig.

 

Dessvärre hade de spärrat av  halva centrum,
av den anledningen att det fanns en misstänkt bomb där.
Vart är världen på väg?
Beväpnat bankrån i Västerhaninge, våldtäkter i Jordbro
och bombhot i Haninge. Känns tryggt att bo här, må jag säga.


Det fanns inte mycket att göra i Haninge, därför tog vi först en fika
på ett mysigt café och begav oss därefter hemåt.
Väl framme i Jordbro utforskade vi en second hand som öppnat,
ca 50 meter från mitt hem!
Jag införskaffade två par skor en jacka och en tröja.
Allt det för 60 ynka kronor.
Great.


Kommentarer
Postat av: Nadja

det fanns najs grejer där faktiskt ^^

2008-01-31 @ 17:48:33
Postat av: amna

du måste ta med mig dit någon dag :D
itne till bombhoten, eller våldtäckterna, utan till second hand^^

2008-01-31 @ 18:08:44
URL: http://handwriting.blogg.se
Postat av: madde

dit vill jag gå! ligger det vid centrumet, typ?

2008-01-31 @ 19:34:44
URL: http://missknox.blogg.se
Postat av: kaajssa

En helt vanlig vinter/vår dag i Haninge vill säga :)

2008-01-31 @ 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0