every day's the same

Insåg just att jag är otroligt seg på att uppdatera bloggen.
Ingenting märkvärdigt har hänt, jag har försökt fokusera på skolan,
spenderat tid med mina vänner och gjort saker som hör där till.

I måndags hade vi en liten spelning, i Ladan.
Vi lyckades ta oss igenom den första låten
(Bryan Adams - Summer of -69), utan några större problem.
I mitten av följande låt (The Beatles - Let it be) tappade vi bort oss.
Nathalie utbrast i skratt och vi sjöng samma vers flera gånger.
Aningen skamligt var det, fast vi kom fram till att det inte gjorde
någonting eftersom det faktiskt var vårt allra första uppträdande.

Imorse fick jag reda på att, en av mina absoluta fovoritkändisar,
Heath Ledger är död.
Bedrövligt.

image46

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Jag tycker i alla fall att ni var awesome!

aa alltså det e sjukt.. höll på att ramla i duschen imorse när jag hörde det på radion :'( - R.I.P Heath Ledger.

2008-01-23 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0