do what you wanna do

De senaste dagarna har jag främst umgåtts med Kajsa.
I lördags tog vi, till att börja med, farväl av Anela,
som samma kväll åkte iväg till Le France.

Efter det bar det av till staden.
Vi kom dit tidigare än planerat och hade därmed tid över
för shopping (innan biobiljetterna skulle hämtas ut).
Jag införskaffade en vårjacka samt ett par bekväma ballerinaskor.

Uppslukade av all shopping, glömde vi självfallet bort tiden.
I rask takt fick därför gå från Drottninggatan till biografen Rigoletto,
i hopp om att vår reservation skulle vara kvar.
Väl framme trodde vi att vi var alldeles för sena
och frågade därför inte om de reserverade biljetterna.
Istället fick vi två platser längst fram (sämst).

Efter en timme av väntan var vi tillbaka på bion.
Underligt nog fanns det fortfarande inget folk där.
Jag frågade då en anställd som förklarade att filmen
inte började förän om ytterligare en timme.

Sammanfattningsvis, var vi alltså, från början, två timmar för tidiga!
Oförskämt (men oavsiktligt) trängde jag mig fram i kön
och lyckades byta biljetterna till de vi hade reserverat. Tur.
Filmen vi såg var Aliens vs Predator - Requiem.
Den var förvånansvärt bra!

(Förlåt Amna att jag inte kunde komma och fira dig)
____________________________________________________

Igår kom Nadja och Kajsa över till mig.
Vi pratade och åt popcorn. Trevligt.
Efter att Nadja gått satt jag och Kajsa kvar och såg på film, Mr Bean's Holiday.
Klockren!

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Haha, sånt händer bara oss.
synd att vi båda ska skiva att den var klockren x)

2008-01-07 @ 19:26:04
Postat av: sanna

Hej sötnöt :)
tack! hörde du musiken? ;)
puss :*

2008-01-08 @ 22:30:57
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se
Postat av: amna

haha, det gör inget, sweetness. det hade nog varit svårt för oss att hitta varandra ändå. hoppas vi kan ses någon gång snart, vem vet, jag kanske lyckas tvinga ner dig hit igen? :):):)

2008-01-09 @ 10:20:13
URL: http://handwriting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0