top noch

Godmorgon.

Gårdagen var himla kul.
Vi åkte upp till Brandbergen och besökte Madde.
Hennes mor var snäll och ställde upp på att toppa
mitt och Nadjas hår (hon fick choklad i gengäld).
I M's flashiga lägenhet bor världens sötaste Ymer!

Efter besöket hos Madeleine mötte vi upp Sanna,
i Brandbergens Centrum. Vi handlade mat och därefter
hängde S med hem till N, där vi lagade middag.
Alldeles för mycket mat slank ner i min mun,
vilket resulterade i att jag kände mig som en gravid tomte.

Senare kom även K och A förbi och vi fortsatte kvällen
med att förtära omåttliga mängder glass, spela Guitar Hero
och skratta till Johan Glans/Björn Gustavsson/Shan Atci-videor på YouTube.

                                      Tack för en fin kväll brudar.
image55

Ikväll ska vi ha ytterligare en relax-kväll, hos K.
Vi ska ta umgås och skåla lite.
Jag anar att vi kommer sluta upp i soffan,
gråtandes till Titanic (går på trean klockan 21.35).

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe.




Kommentarer
Postat av: kaajssa

All denna glass, fan vad jag mådde illa efter.
Men jag kan bara säga att jag inte bangar på Titanic, älskar den filmen!

2008-02-09 @ 16:54:05
Postat av: sanna

Det var riktogt mys! tror inte jag har ätit så mycket någon gång förut på så kort tid. hahaha

2008-02-10 @ 15:14:16
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se
Postat av: Nadja

haha, man önskar nästan att vi hade slutat upp framför tvn o tittat på titanic XD

neeeej neej du va tvungen att ta en bild där jag ser ut som gravid man ^^

2008-02-10 @ 18:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0