tell me words, tell me words

Måndag igen. Jag hade egentligen inte planerat att gå till skolan,
med tanke på att jag börjar bli sjuk.
Samtidigt kändes det fel att stanna hemma.

På svensklektionen fick vi välja mellan två böcker att läsa.
Jag valde "Såld".
Det är en sann historia om en ung flicka som faller offer för trafficking.
Den verkar intressant, för att döma efter det jag hittills läst.

På ensemblen delades vi in i nya grupper och fick därefter
se en film om hörselskador.
Jag hamnade i samma grupp som Johanna, Malin,
Nikola, Gordan, Andre och Nadja.
Vi kom fram till några låtförslag;

Takida - Curly Sue
Eric Clapton - Layla
Suzanne Vega - Moonlight Shadows
Justin Timberlake - What goes around, Comes around
Gavin Degraw - I don't wanna be

Nästa måndag kör vi igång.

Nu ska jag se på "Two And A Half Men" och sedan
krypa ner i sängen och läsa.

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Åh vad spännande :) ser framemot näste spelning!

2008-02-04 @ 21:56:57
Postat av: kaajssa

nästa* :D

2008-02-04 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0