shitty weekend

Nu ska jag berätta om mitt otroligt intressanta lov.
Dagarna går mestadels ut på att sova, träna
(min läkare behöver ingenting veta)
och dricka kaffe. Ja.

I måndags var jag på Söder med N.
Där strosade vi runt och besökte
diverse Second Hand affärer.
Efter en hel dag i klackskor värkte fötterna och vi tog en fika.
_________________________________________________

Igår var jag duktig och rensade garderoben.
Därefter tog jag hand om tvätten
(jag har lärt mig att använda tvättmaskinen)
och städade hela lägenheten.
Jag vet inte vad som flög i mig, men mamma vart stolt.
Hon sa att det kändes konstigt,
eftersom det inte fanns någonting att haka upp sig på.

Imorgon ska jag fika tillsammans med Maddelusk och Amna.
Ska bli trevligt ju.

image64image65
                                   regnregnregn                                          N @ tåget

Kommentarer
Postat av: amna

jag ser verkligen fram emot det, baby *hjärta som inte funkar här*

2008-02-27 @ 15:54:21
URL: http://handwriting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0