k' tisch

Jag och N var tidigare lite oroliga över plåtningen,
ifall bilderna blev tillräcklgt bra.
Jag fick ett sms imorse, det kändes bra.

Hej, jag var på er skola igår och kollade på bilderna.
Snyggt jobbat. Verkligen.
Bara så ni vet är ni riktigt grymma!
Ha det bra, hälsar Petra.

_____________________________________________

Alla Hjärtans Dag firade jag tillsammans
med mina bästa vänner.
Vi satt hemma hos N, åt massvis med Ben och Jerrys,
spelade Guitar Hero och pratade.
Bättre kunde det inte bli.

Kommentarer
Postat av: Anonym

k'tisch!
Jag tycker också det var kul att spendera allahjärtansdag med er :)

Åh vad ni är duktiga!! När jag blir journalist får ni ta bilder åt mig ;D

2008-02-16 @ 18:12:11
Postat av: Nadja

ja det va verkligen perfect :D

2008-02-16 @ 20:50:46
Postat av: anela

k'tisch. hahahahhahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2008-02-18 @ 11:20:14
Postat av: sanna

Ben and jerrys! kärlek och pussar till världens bästa pojkvänner, hihi.

2008-02-19 @ 17:26:08
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0