jag känner mig konstig, mest för att jag är

Jag har varit seg på att uppdatera, av den anledningen
att vi nu flyttat in datorn till vardagsrummet.
Vet inte riktigt varför, men jag är less på allt datorsittande.
Well well.

Det har inte hänt speciellt mycket.
Jag har umgåtts med mina vänner och känt mig allmänt utmattad.
Det ska bli otroligt skönt med lov.

På tal om lovet, A och K var hemma hos mig igår kväll.
Vi kom fram till lite saker som definitivt måste göras
under kommande vecka.

  • Festa!
  • Rensa i Kajsas strumplåda
  • Fika på Söder
  • Åka till Långbro-parken
  • Ha filmmaraton (se på film, all night long)
  • Shoppa
Förresten har jag tänkt på två grymma brudar som jag
mer än gärna  skulle vilja träffa och ta en fika med igen.
Syftar på Amna och Nina.
Det var ju ett bra tag sen.
Om ni har lite tid över under lovet, let me know!

Kajsa, var inte nedstämd. Du är guld värd hun.
Putchah

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Haha, aa det kan behövas ;D
Du är värd mer än guld gumman, tack :)
K'tish

2008-02-20 @ 17:29:24
Postat av: amna

åh, absolut, söta darling :D vi får ses lite snabbt på sportlovet :*

2008-02-20 @ 17:31:16
URL: http://handwriting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0