indigo lights

Fredagarna är jobbiga, av den anledningen att
min påbörjade Engelska B kurs börjar klockan 8 på morgonen.
Igår var det var jag fast besluten om att komma i tid,
vilket visade sig vara fullständigt lönlöst eftersom
läraren bestämt sig för att ta sovmorgon.

Under kvällen, runt halv elva, drog vi på lokalfest i Tungelsta.
Väl framme mötte vi upp Samantha
och Sanna samt några andra bekanta.
Har ingen vidare lust att gå in på detaljer,
efter gårdagens genanta incidenter.

Runt tre på morgonen kom vi hem, satte oss i köket
och pratade en massa smörja.
Nu är jag redigt bakfull, sliten och till råga på allt, förkyld.

Ska ta ett varmt bad och sedan gå till sängs
(fick drygt fyra timmar sömn inatt).

Kommentarer
Postat av: madde

awh, that's what's happen when you party naked ;D

2008-02-02 @ 18:46:52
URL: http://missknox.blogg.se
Postat av: nadja

HAHAHAHHA no comments typ :P
längtar till skolan verkligen XD

2008-02-02 @ 20:29:43
Postat av: kaajssa

Alltså sköanste kvällen ever!
Men jag vill ändå inte gå till skolan på måndag... krya på dig :D

2008-02-02 @ 23:32:51
Postat av: madde

Hahah.. men när ni säger sådär så längtar ju jag till skolan så jag får höra vad fan ni gjort ;)

2008-02-03 @ 09:15:20
URL: http://missknox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0