I'll be there for you, cause you're there for me too

Dagar som dessa uppskattar jag verkligen.

Jag, Madde och Amna åkte in till Söder (bortsett från vinden, var vädret fint).
Vi tog oss till Myrorna där jag och Amna hittade några fina fynd.
Madde irrade omkring och var smakråd
(hon påstod att hon inte var något vidare på att leta fynd).

Efter det tog vi en fika på Blå Lotus,
samtidigt som vi samtalade och jämförde olika kort.
Cred till Madde för Ica-kortet.

Någon timme senare gick vi upp för gatan, mot Weekday.
Det var drag i vårt omklädningsrum då vi provade byxor, må jag säga.

Tack för en superkul och mysig dag tjejer.
Måste definitivt göras om.

Mot kvällen kom Kajsa och Anela förbi.
Vi skrattade, åt choklad och hade en vild diskussion om melodifestivalen.
Sedan skulle K iväg till Dalarna.

Jag och A stannade kvar hos mig ett tag och
tog sedan bussen mot Coop där vi handlade godis.
Tillbakavägen (mot bussen) blev komplicerad.
Vi bestämde oss nämligen för att springa över en äng, i mörkret
(vilket resulterade i att vi nästan ramlade ner i diket).
Resten av kvällen satt vi inne, pratade och såg på fula katt-videos.
Chillpernill.

image67
 dagens inköp; cheap monday byxor, väska, 2 sjalar. allt det för dryga 150 spänn.

Kommentarer
Postat av: nadja

åh, så du hittade sjalar ^^

2008-02-29 @ 13:53:48
Postat av: Sanna

Värsta kapet!

2008-03-01 @ 18:06:07
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0