don't want to miss a thing

Jag är aningen nervös inför morgondagens plåtning.
N och jag ska till Södertälje och fotografera Simon Korkis,
huvudrollsinnehavaren i den kommande tv-serien "Habib".
Bilderna ska sedan publiceras, på första sidan av en tidning.
Inga misstag får ske.

Dagen har inte varit speciellt positiv.
Kajsa meddelade att hennes farfar avlidit och
det känns rent av förjävligt att vi inte kan vara
där för henne, eftersom hon är på APU i Dalarna.

På eftermiddagen gick jag och N ut och spelade basket.
Därefter bestämde vi oss för att ta en lång promenad runt elljuspåret.
Hann ju prata igenom allting, vilket var trevligt.

Har ni sett Armageddon?
Mot slutet kan man verkligen inte låta bli att fälla en tår. uh.

Nu ska jag ladda kameran, se på Scrubs och sedan sova.

Kommentarer
Postat av: kaajssa

Aaw tack gumman :)
haha jag tror att det kommer gå bra med bilderna!

Åh, nu måste ni ut och gå med mig nu när jag är hemma, e så jävla uppsvälld xD

2008-02-13 @ 21:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0