segsöndag

Idag har jag inte gjort ett vettigt dyft.
Bara setat och degat framför datorn.
Sundays you know.

Fast imorgon blir det andra bullar. Bästaste Amna ska komma hit!
Vi ska göra en djupdykning i min garderob, dricka thé och äta kakor.

Hörde just Uncle Cracker - Follow me, på radio.
Jag, Nadja och Shnas brukade alltid sitta och knäppa med fingrarna
till den låten (på gympalektionerna).
Shnas skulle alltid sitta och komma på egna lyrics, om oss.
Nostalgi.

Just det, onsdagen var rätt kul.
Började dagen med en second-hand runda på stan, med Amna.
Myspys (bortsett från att vi blev tröttast i världen).

Senare på kvällen "sov" Nadja över hos mig.
Det blev däremot inte speciellt mycket sömn eftersom vi,
efter att ha provat alla mina kläder, blev rastlösa.
Så vad var passade inte bättre än att till Rudan, klockan fyra på morgonen?
Älskar vår spontanitet.

Dagen efter blev det en chillkväll hos N,
tillsammans med Sanna, Madde, Kajsa och Maddes sötnosiga vovve Freja.
Vad jag har saknat er <3

Kommentarer
Postat av: nadja

åååh, värsta nostalgi ju. verkar som om alla saknar våra old times. folk hör av sig från alla håll och kanter.



asså vi två tillsammans är ju bara helt oslagbara haha



har saknat er alla så sjukt mkt. men snart blir det fika dagar every day när skolan börjar , yeah

2008-08-18 @ 14:15:55
URL: http://gadjet.blogg.se/
Postat av: Anonym

och vad jag saknat er!

2008-08-19 @ 10:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0