take it on ease

Som tidigare nämnt var jag hos Sabrin idag.
Det var trevligt och vi blev bjudna på tacos.
Som planerat skulle vi iväg till Heron, något jag dessvärre fick hoppa över.
Fick huvudvärk och blev allmänt illamående.
Tur var att Nadja skulle iväg, jag fick därmed skjuts.
Ångrar förvisso att jag inte kunde följa med, men, what to do.

 

När jag kommit hem lade jag mig framför teven och såg en film på ettan.
Two weeks notice - kärlek på jobbet, hette den.
De som medverkade i rollerna var bl.a. Sandra Bullock och Hugh Grant,
två absoluta favoriter. Filmen i sig var söt.

____________________________________________________________

 

Under nästa vecka fyller Madeleine år. Hon har bjudit med mig och Nadja
(samt några andra) på bio under torsdagen.
Tyvärr ska vi ("gänget") ha julklappsutdelning,
som är lite av en tradition, just den dagen.
Samma dag ska Svensk Pop ha spelning.
Besvärlig situation, eftersom jag vill hinna med allting.

 

Har förövrigt suttit och tittat runt på Ticnet.
Såg att Mando Diao ska ha konsert, i mars. Vill ju verkligen se dem igen.
Problemet är bara att jag, i princip, är pank.
Dessutom måste jag fortfarande handla julklappar.
Ja, kan konstatera att man inte kommer långt med endast studiebidraget,
därför överväger jag starkt att leta jobb. Får välan se hur det blir med den saken.

 

Nu ska jag snart knyta mig.


Kommentarer
Postat av: amna

hittar du jobb, fixa åt mig med? ja? bra.
sov gott, darling :*

2007-12-15 @ 00:27:54
URL: http://handwriting.blogg.se
Postat av: madde

aw, jag skulle iaf bli jätteglad om ni kom :)

2007-12-15 @ 09:34:25
URL: http://missknox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0