life is like a box of chocolate's, you never know what your going to get

Pyssel i skolan idag, precis som förra året.
Lärarna hade delat upp alla på media i grupper,
som skulle genomföra ett par uppgifter.
Det hela är egentligen en tävling som går ut på att man ska välja ett tema,
bygga en gran, skapa tomteluvor och designa julkort.
Därefter betygsätter lärarna mästerverken och varje grupp tilldelas poäng,
som baseras på bäst utförande av uppgift.
I år måste jag säga att allas bidrag var, minst sagt, kreativa.


Spelningen idag, blev dessvärre inte av.
Det berodde på att flera var sjuka.
Det skulle bara bli fyra låtar att spela,
vilket kändes onödigt och tämligen oorganiserat.
Därmed kom vi alla överens om att istället ha en större konsert, efter jul.
Synd, fast det blir nog bäst så.

 

För ett litet tag sedan satt jag och pratade i telefon med Kajsa, i en timme.
Det har blivit lite av en vardagsrutin nu, en trevlig sådan.
Vi kan bara prata på, om allt möjligt.

 

Resten av kvällen ska bli skön.
Jag ska se på Simpsons, Family Guy, 2 1/2 män, My name is Earl och Scrubs.
Sammanfattningsvis, se på TV tills jag somnar.


Kommentarer
Postat av: nadja

heh, fett synd. jag hade tänkt på att använda det där citatet ^^ sluta läsa mina tankar sofia :P

2007-12-17 @ 22:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0