jag tror att jag sakta börjar se en kontur

Idag var det äntligen avslutning, nu är det är lov!

Vi började halv tolv, fast jag och Nadja åkte lite tidigare
för att hinna till Haninge Centrum.
Vi skulle köpa present till Madde som fyller år idag, G r a t t i s!
I skolan hölls en julshow, som esteterna arrangerat.
Det var fint.

Jag och Nadja åkte sedan hem till mig
och åt pannkakor som min mormor lagat.
Därefter dracks det vin, vilket ledde till skratt och pinsamheter.

Snart ska jag möta upp Nadja igen. Vi ska ta en lång promenad, tills vi blir frusna.
Sen kommer vi förmodligen sitta inne, titta på film och äta popcorn.

Jag är glad att jag har dig, bästa vän.

Kommentarer
Postat av: Nadja

det va skönast idag. ska bli så roligt imorn också :D
glad att jag har dig med

2007-12-19 @ 22:36:36
Postat av: madde

TACK SÖTISAR! (L)

2007-12-20 @ 01:36:40
URL: http://missknox.blogg.se
Postat av: Anonym

winnerbäck?

2008-01-13 @ 00:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0