I went out in the rain, suddenly everything changed

Nu har ännu en vecka passerat och det är helg, väldans skönt.

Jag och Nadja åkte till skolan idag för att närvara på dektop-lektionen,
av den anledningen att vi missat en del.
På tal om skolan, visade det sig att jag har en hög restuppgifter som måste lämnas in.
Det suger ju redigt mycket, men jag har bestämt mig för att ta tjuren vid hornen
och göra klart allting. Vara ambitiös, för en gång skull.

Senare åkte vi iallafall till staden och shoppade, vilket var kul.
Jag införskaffade ett par jeans, gråa(varma) strumpbyxor,
ett par tröjor, en väska samt en klänning.

...och imorgon blir det f e s t.

Kommentarer
Postat av: amna

vad jag önskar att jag kunde shoppa :(

2007-12-09 @ 11:21:15
URL: http://handwriting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0