du stannar på en borderline, sen börjar du gå

Morgonen började med panik.
Jag vaknade tidigt och skulle duscha,
när jag upptäckte att dörren till mitt rum inte gick att få upp.
Jag stod där och skramlade med nyckeln i en kvart,
vilket var aningen frustrerande.
Självklart vaknade alla av oväsendet.
De stod på andra sidan och försökte hjälpa mig, länge.
Allting slutade med att dörren fick slås in, helt.

Efter dörr-incidenten tog jag min förplanerade dusch
och åkte därefter till Haninge, där jag mötte upp Kajsa.
Vi irrade runt ett tag och gjorde riktiga fynd.
Personligen köpte jag en väska, en tröja, ett smalt skärp,
örhängen samt en skiva med Håkan. Allt det, för drygt 400 pix.
Trevligt att shoppa med den kvinnan, förövrigt.

Ikväll blir det fest!


  festvärd        espresso       hatt-lelle

Kommentarer
Postat av: amna

hey, nästa år, januari, du, jag, shoppa :)

2007-12-26 @ 16:31:07
URL: http://handwriting.blogg.se
Postat av: sanna

HAHAHAHAHAH, asså shit vad läskigt! tur att du inte var ensam hemma. :) jag vill också fynda! :*

2007-12-27 @ 03:58:08
URL: http://feedmeimhungry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0