du är som jag när du dansar

Helgen har varit innehållsrik.

Igår var jag på hemmafest, hos Kajsa.
Självklart blev jag fullast av alla vilket ledde till en del pinsamheter.
När jag väl började nyktra till blandade Emil en drink åt mig.
Efter ett halvt glas kunde jag knappt stå upp vilket då ledde till
att jag resten av kvällen fick klunka vatten. Tur att det fanns trevligt folk på plats.
Max med det snygga håret till exempel, som gav mig massage och hämtade vatten.
Tusen tack

Idag var jag obviously bakis, mindre kul.
Vaknade alldeles för tidigt och pratade med Amna.
Någon timma senare satt jag på tåget mot Nynäs.
Vi fikade och samtalade, m y s!
Efter det handlade vi likadana väskor och thé, något vi båda gillar.

Efter att min bästa vän har ringt ska jag försöka få lite sömn.

Godnatt.
   
Tommy och Kajsa     Emil och Max

Kommentarer
Postat av: amna

svar:
men, haha, sluta. jag måste ju. vore det inte fallet hade jag inte gjort något av det :D och du, du borde skärpa dig! sätt igång med de där resterna du har. jag kan hjälpa dig om jag inte har bättre för mig :)

tack för igår. även om vi var i .. två timmar, känns det som en hel dag, haha :D

2007-12-10 @ 12:03:45
URL: http://handwriting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0