6 am, the clock is ringing

Tidigt imorse var det ett luciaframträdande i skolan, som vi åkte och såg.
Det varade i drygt en halvtimma.

Efteråt satt jag vid cafeterian tillsammans med
Kajsa, Emelie, Nadja och Lelle och förde en konversation,
som snabbt utvecklades till en argumentation.
Vad det handlade om är egentligen orelevant nu,
fast det var intressant och underhållande, må jag säga.
______________________________________________________________

Hursomhelst åkte jag, Nadja och Lelle hem sen.
Det var helt sjukt kallt ute och, till råga på allt, hade jag glömt vantarna hemma.

Sedan dess har jag inte gjort speciellt mycket,
skapat en ny design till bloggen (vilket fortfarande inte har uppdaterats).

Kommentarer
Postat av: amna

höhö, du och jag skulle ju ses idag kom jag på. synd bara att det inte inträffade. men jag fick ändå barnvakta -.-
och du, min blogg heter "jag är precis som du" :o haha, lustigt allt det här mellan oss.

2007-12-13 @ 21:13:54
URL: http://handwriting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0